Jamie och kusar

 
 
 
I kväll möttes jag och maken på Jamie Olivers relativt nyöppnade restaurang här.
 
Vi enades om att inredningen var häftigare än maten, som var ok (Interiör bilder lånade av Pernilla Bergqvist)
 
 
 
 
 
 
Gillar när jag får Cola i hederlig glasflaska!
 
Efter middagen gick vi till Happy Wednesday på Happy Vally, galoppbanan här i HK. Det har jag aldrig gjort förr. Klart en upplevelse. Riktig feststämning med mycket musik och olika evenemang, förutom galoppen då. Det var åtta race som gick av stapeln med en halvtimmes mellanrum. Tror jag jublade högst av alla ca 30000,som var här, när jag satte vinnaren i första loppet!!! Trean satt som en smäck.
 
 
Måste erkänna att det var nybörjartur. Det blev inga mer vinster för mig, men pengarna räckte några lopp iallafall.
 
Det var inte lätt att få med kusarna på bild. Jäklar vad fort de springer. Ser ni dem?
 
 
Nu är det natti natti. Kan jag inte sova får jag väl räkna galopphästar som springer varv efter varv efter varv efter varv....zzzZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0