Städa städa varje fredag......

I dag åkte tjejerna till stan för shopping på Forever 21.
Hottaste i Hong Kong
Så fort de farit satte jag igång strykning och en storstädning. Behövdes verkligen. Städade vår trerummare i fyra timmar! Härlig känsla när det var klart. Visst har jag söt dammsugare här!
 
Satte upp en spegel i Alvas rum. IKEA är bäst!
 
Tjejerna kom hem - och vände. Skulle äta ute med kompisar. Jag hade en kompis på fika och sedan gick jag och Charlie ut och åt. Vi hade vårt fredagsmys, som vanligt på Biergarten och sedan gick vi en runda.
Köpte hem glass till lägenheten från en glassbar i huset.
De har så goda yoghurtglassar på en glassbar som heter Smile. Dagens smak blev Coffee Smile. Mums!
Nu är det snart dags att Skypa med mor, bror och dotter. Det är lite krångligt med tidsskillnaden. Här är det snart midnatt här och då är klockan fem på eftermiddagen hemma i Sverige. (Jo Benitha de är hemma nu :-) )
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Eva! Ni har det verkligen underbart, än om du också måste städa. Vardagen är lite lika ändå. Men ha nu en trevlig helg, hälsa familjen. Själv ska vi få träffa Julia ev på söndag. Julia ska vara med Henke några dar' Det blir kul, det ser jag fram emot
.Kram

2013-02-08 @ 18:55:04
Postat av: Eva

Tack Yvonne, just nu känns det verkligen som semester när Alvas kompis är här och vi åker runt på en massa. Annars är fet mer vardag här för oss. Skypade med Jullan när hon var hos mormor i går. Längtar efter henne så mycket. Kul att hon kan komma hem ett tag. Krama henne och Henke från mig o Charlie. Hälsa Kenth.

2013-02-09 @ 02:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0