Vardag

Ibland finns det ju inte så mycket att skriva om i bloggen. Det är ju som vardag här med. Ibland. Kanske jag ska göra en modeblogg. Det är ju populärt bland ungdomarna. Jag kan visa mina outfits och pluta med munnen och ta kort i spegeln eller med min långa arm.
Ok här ska jag visa min mössa som jag impulsköpte när det var 70% rea på Fila i vårt hus.
 
 
Nej men det här var inte jag så bra på. Förstår inte hur man ska ta kort utan att kameran är ivägen för ansiktet. Får prova den långa armen istället då:
 
Nä det här är nog inte min grej. Tycker inte riktigt att min mössa gjorde rätt för sig på bild. Den är snyggare i verkligheten. Och inte fick jag till det där med plutandet riktigt bra heller.
Jag får nog hålla mig till temat "Gissa bilden"
Vet ni vad det här är?
 
Här kommer svaret:
 
 
 
 
Det är "snöret" som håller upp korgen där männen sitter, som servar vår luftkonditionering. På 48:e våningen! Här går jag med mössa inomhus och de har inte hjälm. Inte ens en mössa!

Kommentarer
Postat av: Julia

Men sluta, inga duckface poser..

Svar: Jag har redan slutat. Gillar Pekinganka bättre!
hongkongfrun.blogg.se

2013-03-04 @ 20:43:00
URL: http://julialu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0