Big Badanka

Här i Honkis finns en stor Buddhastaty att besöka - Big Buddha
 
Nu finns det också en Big Badanka!
När jag drog upp rullgardinen i går morse möttes jag av denna syn
 
Jag har blivit jätteförkyld, men denna syn gjorde mig glad mitt i all snuva och hosta. Idag fick jag ett mms av Ingrid i Övik som fotat av artikel i ÖA.
Där fick jag en förklaring till varför denna tingest är här. Tack Ingrid och ÖA. (Å så finns det de som klagar på att ÖA bara skriver om kafferep i Bredbyn...)
Trevlig helg på er så här i vårtider! Själv tror jag att fredagsmyset blir ett besök hos ankan :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket sammanträffande på min ära :)

Svar: 😄
hongkongfrun.blogg.se

2013-05-06 @ 21:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0