Lazing on a Sunday Afternoon

Som Queen sjunger:
 
http://www.youtube.com/watch?v=wCVVvNLUjTU
 
I dag sov jag ut och sedan pluggade jag. Helt klar med den första av tre uppgifter i min kurs! Det firade jag med en god muffins som Alva bakade. Hon är också lite lazy idag. Blivit smittad av min förkylning usch busch. Men goda kakor har hon gjort.
 
Sedan har mest skrotat omkring idag. Tvättat, fejjat (nä inte städat utan nördat på Facebook :-) ). Där ser jag alla som håller på med vårbruket. De krattar och planterar och tvättar fönster. Oj oj. Hemma hos oss sitter de numera avbarrade grankvistarna kvar sedan i julas och förgyller blomlådorna. Får sätta Oskar i lite jobb. Har pratat med Jullan och Helena och nu ska jag se klart en film som utspelar sig i Hong Kong-miljö -"Infernal Affairs". Kul när man känner igen sig. Ha en skön lazy söndag ni med!

Kommentarer
Postat av: Helena

Mysigt med lite lazy iaf, trots förkylning. Kram till bagarn o mamman

Svar: Kram tillbaka till er alla. Visst är det en kul Queenlåt! 😄
hongkongfrun.blogg.se

2013-05-06 @ 20:58:39
Postat av: Julia

Vad gott det såg ut !

Svar: Syrran kan me' 😄
hongkongfrun.blogg.se

2013-05-07 @ 10:27:32
URL: http://julialu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0