Jag har fått en sponsor!

 
Sitter på Immigration för andra gången den här vistelsen. Ska förnya mitt visa, men fick veta första gången att jag måste ha med mig min sponsors pass!!?
 
 
Så här är jag nu igen med min sponsors pass. Känns helt ok att ha fått en sponsor. Tror jag måste ta en runda på stan och se om jag hittar något som kan bli sponsrat ;-)
 
Har gjort lite hemtrevligt vid platsen där vi har vår massagefåtölj.
 
 
En plats där jag förövrigt suttit och njutit av utsikten under massagen. Under tiden passade solen på att gå ner. Vilket skådespel - och jag har första parkett!
Sedan blev det bokläsning i skumbadet. Jorå så att,,,,,,,,,,,!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0