Hongkongfrun säsong fyra

Äntligen har jag kommit till en dator, efter tre veckor här i Hong Kong. Vår stationära har fyllts med virus, men nu har jag kommit åt en bärbar. Min blogg är ett sätt att dokumentera vår tid här och ett sätt för våra nära och kära att ta del av händelser. Om du är intresserad så är du välkommen att följa oss.
 
Det har hänt mycket under de här första veckorna så jag gör som man brukar vid säsongstarter - jag lägger in flera inlägg efter varandra idag. Börjar med en bildkavalkad från den politiska händelsen som pågår här nu - Occupy Central, The Umbrella Revolution. Länge leve tryckfrihetsförordningen, offentlighets principen och demokrati!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0